Wouter Rogiers

Als fractiemedewerker Cultuur en Media, ondersteunt Wouter de N-VA parlementsleden in het Vlaams Parlement. Binnen de culturele sector liggen er nog heel wat uitdagingen op de plank voor de overheid. Ook de evoluties in de media laten het parlement niet onberoerd. Wouter staat in voor de voorbereiding en opvolging van het fractiewerk binnen deze beleidsdomeinen.

Wouter is een geboren en getogen Dendermondenaar, samenwonend en vader van een prachtige kleuter. Na de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 nam hij een mandaat op in het Bijzonder Comité van de Sociale Dienst (BCSD) en sinds februari 2019 is hij secretaris van de N-VA-afdeling in Dendermonde.

Naast zijn politieke werk is Wouter vooral gekend als iemand met een sterk (cultureel) engagement. Zo is hij voorzitter van de Muziekkapel van de Brandweer, waar hij ook slagwerk en trombone speelt. Tevens is hij lid van het Forum Cultuur, de stedelijke adviesraad, speelt hij in de Ros Beiaardharmonie en is hij lid van de Algemene Vergadering van het Ros Beiaardcomité. En als lid van het Dendermonds Bierkwartet zorgt hij vaak voor de nodige ambiance op feestjes en diverse activiteiten in en ver buiten Dendermonde.
Daarnaast is Wouter als jongchristen ook actief in de plaatselijke geloofsgemeenschap.