N-VA Dendermonde lanceert 3 nieuwe kandidaten

Op 25 april 2024, over deze onderwerpen: #SterkerDendermonde

“Sterk geworteld in onze wijken en dorpen”

Graag stelt N-VA Dendermonde opnieuw drie nieuwe kandidaten voor op onze gemeenteraadslijst.

Sven Cammerman uit Appels is sterk actief binnen het feest- en jaarmarktcomité, organiseert zwerfvuilacties en geregeld zie je hem joggend voorbijflitsen. Om het leven in Appels en daarbuiten op het spoor van het groene platteland te houden, wil Sven zich voluit engageren binnen N-VA als kandidaat-gemeenteraadslid. Daarmee stapt hij in de voetsporen van zijn grootvader, Remi Cammerman, oud-schepen van Appels.

Daarnaast is er Kelly Ravijts die eveneens kandidaat is. Zij is de dochter van de betreurde Emiel Ravijts. Kelly is federaal ambtenaar en zeer betrokken bij het sociaal leven in haar geboortewijk, wijk Donckstraat. Ze staat dicht bij de mensen, kent de noden en is een bezige bij. Kelly wil de antenne zijn om problemen op te lossen binnen onze wijken, problemen die niet altijd even snel gecapteerd worden door de politiek.

Ook Kenny Pensaert uit Grembergen treedt toe tot N-VA en zal onze ploeg versterken. Kenny is gekend binnen voertbalmiddens, maar is ook bestuurslid en medeorganisator van ‘Proche Kermis’ dat elk jaar erg veel volk op de been brengt. Kenny is technische bediende bij Arcelor-Mittal en staat met beide voeten in de dagelijkse realiteit van Grembergen, met een luisterend oor voor zijn gemeente en wijk. Hij begrijpt wel de verzuring in de maatschappij maar stroopt liever de mouwen op dan aan de kant te staan.

We zijn vereerd met de komst van deze kandidaten”, zegt Marius Meremans, lijsttrekker en kandidaat-burgemeester. “Ze zijn sterk gemotiveerd en voor N-VA is het belangrijk dat ze geworteld zijn in het gemeenschapsleven van onze wijken.

We brengen een geëngageerde ploeg van kandidaten samen die werk willen maken van een sterker Dendermonde”, vervoegt Wouter Rogiers, afdelingsvoorzitter. “We zetten hiermee onze ambitie om de grootste politieke formatie te worden van Dendermonde kracht bij.