SCHEPENCOLLEGE - Het beleidsrapport van Dendermonde

Op 10 oktober 2012

Marius Meremans (N-VA):

Als schepen van Jeugd had Marius Meremans (N-VA) graag het lintje van het nieuwe jeugdcentrum doorgeknipt. "Gepland en gebudgetteerd, maar door vertragingen moet de bouw spijtig genoeg nog starten", zegt hij. "Als schepen van Cultuur ben ik wel erg trots op onze nieuwe bibliotheek, waarmee we de 21ste eeuw zijn binnengestapt. Ook dat de sporthal van Sint-Gillis op volle toeren draait, doet deugd." Grootste frustratie voor Meremans blijft dat er nog geen steen gelegd is voor een nieuwe gevangenis en ook niet voor een nieuw rusthuis in Baasrode. "Door meningsverschillen tussen de meerderheidspartijen N-VA, CD&V en sp.a is hierdoor kostbare tijd verloren gegaan", zegt hij. "Er kon volgens mij ook meer gebeuren op vlak van wonen, niet alleen voor ouderen, maar ook voor onze gezinnen. Na veel gepraat en gediscussieer over de renovatie en invulling van onze militaire vestinggordel, is het de komende jaren tijd om te handelen."

Lees hier het volledige rapport