Nicholas Van Beveren kiest voor N-VA Dendermonde

Op 1 februari 2024, over deze onderwerpen: #SterkerDendermonde

Onafhankelijk mandataris Nicholas Van Beveren zal in oktober kandidaat zijn op de N-VA gemeenteraadslijst in Dendermonde en wordt daarnaast volwaardig lid van de partij.

Ik heb diverse gesprekken gevoerd en lang nagedacht, maar mijn engagement en ideeëngoed leidt me lokaal en nationaal naar de N-VA. Ik wil er voluit tegenaan gaan en de kansen die ik krijg voor de uitbouw van hun lokaal programma geven de doorslag. Er moeten beslissingen genomen worden en knopen doorgehakt, en dat spreekt me aan”, aldus Nicholas.

We werkten met Nicholas altijd al zeer goed samen in het Bijzonder Comité, waar hij sinds oktober als onafhankelijke zetelt. Zijn sociale betrokkenheid en kennis is voor ons een grote troef in de verdere uitbouw van een sociaal beleid”, zegt afdelingsvoorzitter Wouter Rogiers.

Met Nicholas halen we een gedreven kandidaat binnen die in hartje Sint-Gillis woont en ook de problemen kent in het drukke centrum. Hij is voor velen een aanspreekpunt en dat is een grote meerwaarde zowel voor ons als voor de lokale gemeenschap, want er is nog veel werk aan de winkel”, zegt Marius Meremans, lijsstrekker en kandidaat-burgemeester.

Na Evelyn Nobels is dit de tweede nieuwe kandidaat die de N-VA voorstelt. “De komende maanden zullen we met nog meer nieuwe kandidaten komen”, besluit Rogiers. “We brengen een sterk en geëngageerd team in stelling dat zich wil engageren voor een nog sterker Dendermonde.